Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek do 17 maja z rabatem 10%

Szukam pracy - Norwegia

Czytali temat:
(1180 niezalogowanych)
1 Post

(robertg)
Wiking
szukam pracy jako monter szyb samochodowych czy morze wie ktos cos na ten temat pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Mirek Takowski
(Mirostakos)
Wiking
Możesz zapytać tam www.carglass.no/ HURTIGRUTA CARGLASS to jest firma na forusie za komisem samochodowym , może będą potrzebować kogoś !? Powodzenia....pzdr
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
12 Posty
Daniel Danrise
(Danrise)
Wiking
ty masz o tyle dobrze ze jestes na miejscu ja planuje wyjazd ale nie mam tam nikogo i to jest najgorsze jestem mechanikiem samochodowym i inzynierem logistyki ogolnie nie boje sie ciezkiej pracy fizycznej potrafie nie tylko naprawiac rowniez wykonczeniowka docieplanie itd tzw "zlota raczka" chetnie wyjade tylko musze miec pewna i legalna prace a to nie jest takie proste jak bedziecie mieli jakies ciekawe sugestie to piszcie pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(robertg)
Wiking
dzieki sliczne podpowiec jeszcze za korym komisem bo jest ich tam pare pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
50 Postów
Nowicjusz
Robert ja cię chyba znam z busa Jechaliśmy kiedyś razem do Szczecina busem przez Oddę. Byłam z dzieckiem
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(robertg)
Wiking
no przypominam sobie ciebie o ile pamietam to byl chlopczyk ja ftedy jechalem z przodu a ty z synem na drugim rzedzie siedzen pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Mirek Takowski
(Mirostakos)
Wiking
Hurtigruta Carglass avd Sandnes
Jakob Askelands vei 2, 4314 Sandnes to jest ich adres,
a tutaj masz mapke
www.1881.no/Map/Partner/Startsiden/?quer...c_id=ABC_020102_Kart