Głównymi bohaterami reklamy są Święty Mikołaj i Matka Ziemia.
Posten Norge/materiały prasowe
W tegorocznej kampanii świątecznej norweska poczta znów opowiada historię miłosną – tym razem jednak ze zmianami klimatycznymi w tle. Posten Norge chce wykorzystać okres bożonarodzeniowy, by szerzyć wiedzę z nadzieją, że reklama zainspiruje odbiorców do wkładu w ochronę środowiska.
Zamiast skupiać się na zimnych liczbach i niepokojach związanych z klimatem, twórcy spotu położyli nacisk na uczucia międzyludzkie i relacje z najbliższymi. Głównymi bohaterami reklamy są Święty Mikołaj i Matka Ziemia.
– Widzimy, że klimat i środowisko są ważne i szczególnie angażują młodych. Po ostatnim szczycie w Sharm El Sheikh dowody są jednoznaczne: wciąż możemy coś zrobić, aby osiągnąć cel [obniżenia globalnej temperatury – przyp. red.] 1,5 stopnia – mówi Monica Solberg, dyrektor marketingu w Posten i Bring.
Father Christmas and Mother Earth
Ambitne plany
Autorem tegorocznej świątecznej kampanii Posten jest POL, producentem Art & Sciences, a tłem pomysłu jest Indeks Klimatyczny PWC, z którego wynika, że spośród 100 największych norweskich firm tylko 10 faktycznie ograniczyło emisje zgodnie z celami określonymi w porozumieniu paryskim.
Sama poczta, będąc jednym z największych graczy logistycznych w Skandynawii, ma świadomość, że przyczynia się do globalnego ocieplenia. Zgodnie z planem zatem do 2030 roku dystrybucja musi być bezemisyjna. Od 2012 roku grupie Posten Norge udało się ograniczyć emisję CO2 o 51 proc.
Manfred17 napisał: Wow szkoda... To norweski św Mikołaj już nie jest pedałem w tym roku ? Nic czekam więc dalej może w przyszłym roku wróci do swych preferencji.
...rozumiem,ze byl u ciebie w zeszlym roku
...Ps. szukaj go po zapachu...
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
05-12-2022 17:55
1
0
Zgłoś
04-12-2022 11:57
0
-1
Zgłoś
04-12-2022 10:47
0
-5
Zgłoś