violcia napisał:
NIE PISZ BZDUR, BO TAK JAK PISAŁAM WCZEŚNIEJ, JAK NIE JESTEŚ W ZASIĘGU DARMOWEGO WIFI TO TA APLIKACJA W OGÓLE SIĘ NIE CHCĘ POŁĄCZYĆ, A POŁĄCZENIE PRZEZ LOCAL ACCESS PO WYBRANIU NUMERU JEST PO PROSTU W CAŁYM OSLO NIE MOŻLIWE, SZKODA KASY NA DOŁADOWANIA
Violcia, z połączeniem przez WiFi lub Local Access nie powinno być problemów. Prosimy o kontakt mailowy z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@vyke.com (może być po polsku) podając numer użytkownika, a my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć.
NIE PISZ BZDUR, BO TAK JAK PISAŁAM WCZEŚNIEJ, JAK NIE JESTEŚ W ZASIĘGU DARMOWEGO WIFI TO TA APLIKACJA W OGÓLE SIĘ NIE CHCĘ POŁĄCZYĆ, A POŁĄCZENIE PRZEZ LOCAL ACCESS PO WYBRANIU NUMERU JEST PO PROSTU W CAŁYM OSLO NIE MOŻLIWE, SZKODA KASY NA DOŁADOWANIA
Violcia, z połączeniem przez WiFi lub Local Access nie powinno być problemów. Prosimy o kontakt mailowy z naszym działem obsługi klienta pod adresem support@vyke.com (może być po polsku) podając numer użytkownika, a my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć.