mam problem z piewszm zalogowaiem sie na konto DNB w dziale obsługi klijeta info lina nie moge sie dodzwonic bo wymagany jest personal kod a go nie mam bo sie jeszcze nie zalogwałem jesem w polsce i chce zamknac to konto bo tylko generuje mi koszty prosze o pomoc
Witam, mam problem z bankomatem w Polsce, otóż po wypłaceniu pewnej kwoty, bankomat wyświetla w następnej transakcji 'brak autoryzacji' co to może być?
Kasa na koncie na pewno jest,bo dostałem kwity jakie mi przelali i wiem ile wybrałem, i dalej bankomat tak wyświetla...
Witam,
Większość banków ma ustawione w kontach limity wypłat w bankomacie (np w DNB często jest to 9.900 Nok na 3 lub 4 dni) po przekroczeniu limitu pokazuje się komunikat o braku autoryzacji. Możesz sprawdzić w ustawieniach swojego konta bankowego (niektóre banki dają możliwość podniesienia limitu wypłat np. Sparebank1) albo odczekaj 3 lub 4 dni i spróbuj ponownie.
Artek07 napisał: Witam,
Większość banków ma ustawione w kontach limity wypłat w bankomacie (np w DNB często jest to 9.900 Nok na 3 lub 4 dni) po przekroczeniu limitu pokazuje się komunikat o braku autoryzacji. Możesz sprawdzić w ustawieniach swojego konta bankowego (niektóre banki dają możliwość podniesienia limitu wypłat np. Sparebank1) albo odczekaj 3 lub 4 dni i spróbuj ponownie.
Sparebank 1 ma 25 tys kr ale tylko z wlasnych bankomatow
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.