Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek do 17 maja z rabatem 10%

Proszę się zalogować lub zarejestrować by zobaczyć lub zmodyfikować swój profil.

Uwaga na oszustów!!! Czytać uważnie do końca! - Norwegia

Czytali temat:
12 Posty
Kasandra ;p
(lajkonik96)
Wiking
Czytac uwaznie!!! Moze spotkac to kazdego z was!!!

Wszystkich ostrzegam przed transportem firmy POLBUS! Firma nie kompetentna, nie odpowiedzialna, traktujaca zle klientow! Mialam zla przygode z ta firma! Mianowicie zamowilam transport z lotniska Rygge, natomiast odwieziono mnie na lotnisko Torp! Bylam pierwszy raz w Oslo, wiec jako turysta wcale nie musze sie znac na lotniskach. Skoro zamawiam transport do miejsca docelowego dostaje potwierdzenie to chyba wiadome jest i ja jestem pewna gdzie mnie kierowca zawozi?! Kiedy sie domyslilam na miejscu ze cos jest nie tak, zadzwonilam do pani kierownik ktora organizowala ten transport z informacja o pomylce i ze ja musze sie dostac na Rygge, ale po dlugiej nie milej konwersacji, gdzie firma nie chciala pokryc kosztow swojego bledu zostalam odwieziona tylko do miejscowosci na prom, po czym musialam z wlasnej kieszeni pokrywac koszty transportu promu potem z miejsca promu taksowka na lotnisko Rygge!!! Oprocz tego pokrylam koszty transportu na nie to lotnisko co potrzeba!!! Jakis absurd! Pani kierownik za przeproszeniem j...la sluchawka i olała (sie tak wyraze) sytuacje w jakiej przez jej blad znalazlam sie, nie w tym miejscu gdzie potrzeba!!! Nie uslyszalam nawet przepraszam, przyznania sie do bledu i naprawienia sutyacji! Jeszcze mnie szantażowala ze jak nie pokryje kosztów promu i taksówki to wogole nie znajdę się na lotnisku i nie zdążę nie zawróci kierowcy?!!! Nikt jeszcze, kto jest powazny i prowadzi uslugi na taka skale nie zachowal sie tak wobec mnie, nie spotkalam sie z takim hamst