Witam.
To mój pierwszy post na forum, więc witam Wszystkich.
Nie używałem mojego konta w banku nordea.no przed ok. rok. Gdy sobie o nim przy pomniałem okazało się, że nie pamiętam hasła. Skorzystałem z opcji listownego przypomnienia. Po 2 dniach przyszedł list z "nowym" hasłem. I teraz nie pytajcie jak bo sam nie wiem - parę razy wpisałem je źle (chodź dam sobie rękę uciąć, że wpisywałem je poprawnie). Rezultat zablokowany dostęp przez internet. Ze strony banku nie da się niczego dowiedzieć bo wszytko jest po norwesku. Automatyczna obsługa klienta tez nie zna angielskiego.
Czy wie ktoś w jaki sposób odblokować dostęp przez internet, jak wygląda cała procedura? Jeśli pójdę do dowolnego oddziału załatwią mi to od ręki? Może jednak da się to zrobić przez telefon.
To mój pierwszy post na forum, więc witam Wszystkich.
Nie używałem mojego konta w banku nordea.no przed ok. rok. Gdy sobie o nim przy pomniałem okazało się, że nie pamiętam hasła. Skorzystałem z opcji listownego przypomnienia. Po 2 dniach przyszedł list z "nowym" hasłem. I teraz nie pytajcie jak bo sam nie wiem - parę razy wpisałem je źle (chodź dam sobie rękę uciąć, że wpisywałem je poprawnie). Rezultat zablokowany dostęp przez internet. Ze strony banku nie da się niczego dowiedzieć bo wszytko jest po norwesku. Automatyczna obsługa klienta tez nie zna angielskiego.
Czy wie ktoś w jaki sposób odblokować dostęp przez internet, jak wygląda cała procedura? Jeśli pójdę do dowolnego oddziału załatwią mi to od ręki? Może jednak da się to zrobić przez telefon.