Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek do 17 maja z rabatem 10%

reklama | kup tutaj »

NOWI W NORWGII ( BERGEN) - Norwegia

Czytali temat:
Magda Yobi (3617 niezalogowanych)
7 Postów
natalia fornal- Hudak
(nastka_75)
Wiking
Witam wszystkich forumowiczów,
mam pytanie do tych , ktorzy mieszkają w Norwegii, mają doświadczenie i chętnie się nim podzielą Od lipca przeprowadzamy się z dwójką moich dzieci (córka 6,5 roku oraz syn 4,5 roku) do Bergen, do męża. Jestem kompletnie zielona w sprawach typu szkola, przedszkole, opieka medyczna.
Czy ktoś z Was znalazłby troche czasu i wyjaśnił jak to wszystko tutaj dziala....
Czy o przedszkole musze starać się już teraz( będąc jeszcze w Polsce), czy są jakieś konkretne terminy na składanie podań do przedszkoli( tak jak w Polsce?). Jak jest ze szkołą dla mojej córki? Czy sa jakieś specjalne szkoły , w których pomagają nowoprzybyłym dzieciom w nauce nowego języka?. W jaki sposób odbywa się rejestracja do lekarza ( chodzi mi głównie o dzieciaki)

Za wszystkie informacje bedę niezmiernie wdzięczna. Liczę na Waszą życzliwość))
Pozdrawiam


Natalia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-4  
Odpowiedz   Cytuj
670 Postów
Dorota K..
(Jasna)
Wyjadacz
hm.. Do lipca to masz jeszcze szmat czasu. Posiedź trochę na forum, poczytaj starsze tematy. Na forum jest wyszukiwarka i możesz sobie znaleźć odpowiedzi. To wszystko jest tu co chwilę wałkowane więc nie bedziesz mieć problemów ze znalezieniem odpowiedzi, a przy okazji dowiesz się masę rzeczy, o które nawet by nie przyszło do głowy zapytać.


Mnie też czeka przeprowadzka
Damy radę
Zgłoś wpis
Oceń wpis:3  
Odpowiedz   Cytuj
1557 Postów
Gct Kowalska
(Gct)
Maniak
nastka_75 napisał:
Witam wszystkich forumowiczów,